1. Hitta ett datum
Först väljer du ett datum som passar dig i bokningsformuläret ovan. Vilken tid du lämnar bilen är något du och din Personliga Servicetekniker senare kommer överens om.
2. Din Personliga Servicetekniker återkommer till dig
Senast samma vecka som du bokat din tid återkommer vi till dig med våra prisuppgifter och om vi eventuellt behöver kompletterande uppgifter. Om du har ett annat avtal eller serviceabonnemang gäller avtalspriset. Behöver du av- eller omboka din tid är det även din Personliga Servicetekniker du kontaktar.
3. Dags för ditt verkstadsbesök
När det är dags för ditt besök kör du till oss, parkerar bilen på parkeringen utanför anläggningen och går in till oss i verkstaden för att lämna nyckeln direkt till din Personliga Servicetekniker. Om du inte hittar rätt är det bara att fråga om vägen!
4. Under tiden
Ett verkstadsbesök kan variera i tid. Därför är du mer än välkommen att slå dig ned för en en kaffe eller låna en cykel. Men kom ihåg att att cykel och hyrbil behöver förbokas. När din service eller reparation är klar kontaktar vi dig, nyckeln hämtar du hos din Personliga Servicetekniker. Passa på att ställa frågor om det är något du undrar över!
5. Rulla hem igen
Nu kan du åka hem igen med vetskapen om att din bil kan rulla ytterligare mil, tryggt och säkert. Till sist betalar du för utfört arbete med CarPay-kort/app eller direkt i verkstaden hos din Personliga Servicetekniker.